Friday, December 25, 2009

pmr 09



TAHNIAH ELDATERA!!
keputusan yang memberangsangkan dan membanggakan sekolah..

sebut pasal keputusan, hati aku jadi cuak.macammana keputusan SPM aku.pemeriksa-pemeriksa kertas tengah tungkus lumus menanda kertas sama ada yang nak kena tambah kuasa cermin mata, tanda sepantas yang boleh atau seperti kata cikgu asyirah, :"tanda cepat sebab semua kosong".

jantung aku bagai nak berdenyut 180km/jam.tengah tunggu nak pecah sebab terlebih had.PMR,UPSR semua dah lega sebab keputusan dah dapat.SPM?aku pun tengah buntu nak memikirkan course yang aku nak ambil nanti.

aku cuma berharap keputusan ORION 0509 dapat membanggakan sekolah dengan keputusan SPM 2009.masa saat-saat akhir, kebanyakan hanyut.sama ada hanyut di sekolah lain mahupun gelodak perasaan dengan kawan-kawan.hal yang remeh jadi besar.daripada rapat jadi musuh ketat.daripada bertegur jadi bermasam muka.aku pun tidak terkecuali.harap-harap kami dapat cipta sejarah lagi sewaktu di tingkatan 3.

No comments: