Tuesday, October 26, 2010

DUPDAP DUPDAP

Aku bangun dengan penuh bersemangat. Check fon. No misscall. Lega eden. Dengar cerita YPM call budak-budak reseat hari ini. Memang jantung wa berdegup lagi laju dari cahaya. Atau lagi laju dari Watson Nyambek yang lari tak ingat dunia. Wa rasa macam nak tutup fon sehari atau rendam dalam kolam. Tapi wa cuak pula kalau YPM call parents wa. Wa tak sanggup. WOO!!

hensem betul balak aku lari. OMG. I fallen in love. auww.

Enuf. Aku tak sanggup di kelilingi wajah-wajah hipokrit anda. Cepat-cepat berambus, daripada aku tengok muka kau hari-hari. Ok. Taknak cerita. Tambah 1 dosa aku hari ini. Penat aku bangun awal-awal nak kumpul pahala. Bangga muka mak aku tengok anak dara dia bangun awal pagi. Makin bangga bila tengok bangun-bangun je aku terus masuk dapur. Bukan masak, tapi cari makanan. Bertuah punya anak dara.

Aku rasa iman aku makin goyah akhir-akhir ini. Hari-hari aku rasa nak putus asa. Mak aku cakap, tak cukup mengaji tu namanya. Takpun, sebab aku tipu mak aku hari tu. Entah la. Aku harap tak ada kesan aku punya result. Doa-doalah ye.

Bila tengok rata-rata kawan aku bercinta-cinta, bercouple-couple di facebook, aku dah malas nak ambil peduli. Bukan sebab aku jeles. Aku pun ada kekasih juga. ALLAH S.W.T. Itu kekasih dunia akhirat. Siapa boleh challenge? Ada yang frust sebab kekasih hati cari yang lagi slim dan cun/hensem daripada mereka-mereka. Ada juga yang happy sebab dapat awek/balak baru padahal baru semalam aku nampak relationship status, single. Cepat betul mereka-mereka ini tukar awek/balak macam tukar baju. Pilih awek/ balak macam pilih baju dekat bundle. Cuba jadi macam kawan aku, tak pernah couple. Suci bersih dia dari noda dan dosa. Teringin jadi macam dia. Ok. Cukup. Nanti ramai usha dia. Yang penting, aku lagi comel. haha


ada aku kesah?

Aku bukanlah nak bagi komen tentang orang bercinta-cinta. Lantak pi diorang la. Cuma tolong jangan heboh satu dunia. I geli la, U tahu tak.

Aku taknak la tambah dosa kedua. Fon aku masih on lagi ini.=,=

1 comment:

sam said...

hahahahahax....kool la awk neh...