Friday, March 18, 2011

Sebab perempuan tidak sukakan perempuan


Atau dengan kata mudah, sebab seorang perempuan bakal atau mungkin tidak sukakan seorang perempuan lain.

Cuti ini banyak pula entri aku. Dan kebanyakan entri pasal cinta. Bak kata aishahanim.

" apsal blog kau dok crite sal cinta je cek kak? haha.. X)".

Sebab cuma satu. Adalah hamba Allah, pakwe dia baru je meninggal. Innalillah. Tapi yang tu aku tak pasti pakwe yang ke berapa. Atau pakwe nombor berapa. Yang aku anti/geram, dia sibuk luahkan perasaan dia kat Fb. Atas sebab dia rasa pakwe dia dapat tengok la apa yang dia tulis atau cuma nak meraih simpati orang. Mungkin bagi dia, dia punya Fb, lantak dia la nak tulis apa. Ye dak? Itu bagi dia, bagi aku "SANGAT ANNOYING". Kalau sekali takpe, kalau dah satu hari 3 status dia tukar memang annoying. Harap maklum. A.N.N.O.Y.I.N.G ye.

Okay2. Berbalik pada tajuk kat atas nuh.

Perempuan tak akan suka perempuan yang baik dengan lelaki-lelaki hot

So, elakkan diri anda berkawan dengan lelaki hot. Simple kan?
Ala. biasa la perempuan, CEMBURU adalah sebab utama. Walaupun aku perempuan aku suka kutuk kaum sendiri. Hikhik.

Perempuan tak akan suka perempuan yang gedik-gedik manja dengan lelaki

Ok. Ini part paling aku suka. Kalau ada lima orang lelaki, mengelilingi seorang perempuan. Apa korang akan fikir? Dahla dia seorang perempuan, pastuh dengar pula suara dia mengilai "hihihi" dengan lelaki. Nak cakap comel, tak kot. EwwW ada la.

Tak elok seorang perempuan dengan lima orang lelaki. Ehem. Boleh menimbulkan fitnah ye adik-adik.

Perempuan tak akan suka perempuan yang nak attention daripada orang lain

Sebagai contoh, dia dah la tak lawa, tak pandai, tak kaya. Kira memang tak akan ada orang yang pandang dia. Lepas tuh, dia buat sesuatu benda yang tersangat bodoh. Apa ye nak bagi contoh?

Hmm. Hah! Kalau korang tengok Easy A, korang paham la kot. Dia bagitahu semua budak dalam kolej yang dia dah tak virgin. Wah, memang feymes la dia lepas tu. Then, bila orang dapat tahu benda itu tidak benar, orang akan benci sampai bila-bila.

Perempuan tak akan suka perempuan yang pretending to be their best friends padahal tidak

Aku malas nak hurai. Pandai-pandailah pikir sendiri. Potassium. Oh. And sekarang aku tahu apa maksud potassium. Lame tak?:D

No comments: