Friday, November 25, 2011

19 Tahun

Dah lama jari tak menari-nari atas keyboard. Dah lama juga tak online. Agak-agak dua minggu lebih. Online pun guna phone, buka facebook, tengok news feed, update twitter. Tumblr rasa dah berhabuk.

Terima kasih untuk mereka yang wish melalui facebook. Tanpa facebook tak ada la kalian ingat hari jadi saya. Ye dak. Hee. Dan terima kasih juga pada mereka yang nak buat suprise tapi tak jadi. Saya rasa saya dah tua untuk sambut birthday. Apapun terima kasih banyak.

Apa azam bila masuk 19?

1. Nak study sungguh-sungguh. Teringin nak masuk Keio Dai, tapi macam muri. Apapun usaha sampai boleh.

2. Nak beli skyline. Ini memang benda yang wajib.(Tak ada kaitan pun dengan umur 19-__-)

3. 最初に戻る。(Nak jadi diri yang dulu). Diri yang sentiasa ada prinsip dalam hidup.

4. Pikir benda yang penting je.

5. Hidup ini indah kalau dinikmati. Jadi nak buat apa yang saya nak buat rather than buat apa yang orang nak saya buat.

Penat dan letih dengan drama, hari sukan, jlpt dan macam-macam la. Jadi saya sambung entri ini bila-bila nanti la ye.

(Baru tinggal blog dua minggu, entri dah jadi entah apa-apa)

No comments: