Monday, January 25, 2010

januari

pagi ni aku tengok kalendar, aku terkejut besar. dah 25 haribulan. januari pun dah nak habis. februari dah nak masuk. makin dekat nak keputusan SPM. aku jadi makin takut. aku selalu terfikir macammana kalau keputusan aku tak seperti yang diharapkan. bila aku pikir je pasal keputusan, badan aku menggigil. seriously aku cakap aku tak confident jawab periksa hari tuh. especially biology. mungkin sebab aku memang tersangat lemah biology. trial punya pun teruk. aku tengok kawan-kawan aku macam cool je. maybe sebab aku bukannya jumpa dieorang pun. so, aku tak tahu la apa yang dieorang rasa.

aku gi la search pasal courses ni. masih pening untuk memikirkan apa yang aku minat. aku nak cipta kerjaya baru la. yang tak ada lagi kat malaysia. so, tak payah nak pening2 pilih nanti.

semalam before hantar adik balik asrama singgah tanjung balau. last aku pergi sini tak tahu la zaman bila. rasa cam tenang je duduk tepi pantai. hilang segala masalah. macam banyak masalah je aku nie.tapi tak boleh nak mandi la kat sini. ada lifeguard tuh marah budak2 mandi. mak bapak budak tuh pun boleh gi kutuk2 pakcik tuh. dia cuma jalankan amanah je. nanti kalau dah lemas, lifeguard tuh gak yang kena marah.



ini la keja yang paling aku suka buat tiap kali datang pantai. tulis nama sendiri. haha. kalau korang jumpa nama aku tuh sah aku punya kerja.:))

No comments: