Wednesday, September 8, 2010

cinta hati saya

aku terdengar orang ketuk pintu rumah. tanpa pikir 2,3 kali aku terus buka pintu, ini mesti hadiah yang diorang nak bagi. sejurus aku membuka pintu, ENCIK HAIRI menghulurkan kunci nissan skyline GTR R35 kat aku. menakjubkan tak? ok. aku menang peraduan kira kacang tiga hari lepas. satunya-satunya juara bertahan. tahun lepas aku menang seguni kacang cap tangan. ala. kacang yang kau buka kulit, cuma ada dua ketul je kat dalam.

ni la gambar nissan yang aku dapat

dengan muka yang separuh cool, separuh nak menjerit. aku ucap terima kasih. aku nampak sebiji nissan skyline GTR R35 warna biru. smart sungguh. tanpa mandi, tanpa berus gigi, aku pandu keliling kampung, tayang satu dunia. biar makcik sebelah rumah tu ternganga. dulu bukan main tayang kat aku kereta ferrari yang dia beli 10 tahun lepas. hari-hari aku cuci, aku gilap, aku polish, sampai berkilat.



ok. aku berangan je. kereta idaman, tunggu aku sampai jepun, aku curi kau satu!

pstt, awak, belikan saya satu please.:))

No comments: