Tuesday, December 28, 2010

Kenangan


Sampai bila pun, berapa ramai pun kawan baru yang saya jumpa. Hanya satu yang saya tak boleh lupa.
Sakira a.k.a Kiran,
Walaupun aku suka bebel kat kau, suka gaduh benda yang remeh-remeh dengan kau, tapi seronok kawan dengan kau.

Faizah,
Thanks sudi share everything dengan aku. Jangan sedih-sedih lagi. Tabahkan diri kat IBT tu. Mana-mana belajar pun macam tu gak. Apapun, have 自信 in yourself.

Nabihah,
Kau selalu ajar aku bio dulu. Thanks. Semoga cita-cita nak jadi doktor tercapai.:))

Emilyana a.k.a Emeq,
Dah nak masuk 19 ni, jangan manja-manja lagi. HUHU. Apapun best kawan dengan kau since Form 1. Tak lupa:))

Zahidah a.k.a Zahid,
Sedih gila tak dapat jumpa masa MAJAKA hari tu. Takpe2. Next time kita buat appointment keyh!

Fatin a.k.a Goot,
Rindu nak dengar suara kau yang gedik tu. Haha

Khadijah a.k.a Cay-D,
Semoga success selalu. Sorry suka kacau cay-d masa sekolah dulu-dulu.

Izza,
Harap rumah je dekat. Harap nombor je ada. Aku text tak pernah berbalas.:(





Rindu nak gosip kat dewan makan, gelak-gelak kat dorm, study sama-sama. Tak ada apa boleh ganti korang. Sweet tak aku? Haha. Sorry if ada salah masa sekolah dulu. 5 tahun dalam blok yang sama, masa Form 5 baru rasa rapat. Aku takkan lupa korang:)

No comments: