Monday, December 13, 2010

Yosh!

Wah. Minggu ni memang taihen. Minggu depan motto motto taihen. Kuiz berderet minggu ni. Esok test chemistry. Minggu depan test maths dan achievement test nihongo. Bila lagi dapat bersenang lenang?

Hari ni memang penat gila. Dah la tekak sakit. Laungan "abang, sirap limau ais satu!" berganti kepada "abang, air suam je la"(dengan nada tekak yang sangat perit). Bulan ni memang bulan demam sedunia ea. Ramai gila budak JAD demam. Abang aku kat hospital ni pun tengah demam.

Dahla aku jenis antibodi tak kuat. Susah nak demam tapi susah nak sembuh. Kadang-kadang sampai dua tiga minggu baru betul-betul sembuh. Saya memang lemah":(

Apapun buat Syakay dan Abang saya " おだいじに!

No comments: